Den här webbplatsen använder cookies i vissa funktioner för att förbättra din upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Du kan läsa mer om cookies här.
I din kundvagn:
Kundvagnen är tom

Artiklar

Varför du ska starta ett elektroniskt nyhetsbrev


Nu ska jag verkligen försöka övertyga dig om vinsterna med att starta och driva ett elektroniskt nyhetsbrev.

Jobbigt? Krav krav krav :-)

Ok, jag ska göra mitt bästa för att visa dig varför du ska ha ett. Det är antagligen det mest effektiva verktyg en internetmarknadsförare kan ha.



Fem skäl till varför du ska ha ett elektroniskt nyhetsbrev

1. Du får chansen att visa dina kunder och de som kan bli dina kunder vad du kan och att du håller igång hjärnan och tänker framåt.

2. Du skapar naturliga skäl för prenumeranter att besöka din sajt.

3. Du får en kontinuerlig utbildning i det du håller på med eftersom du inte kan stelna till utan faktiskt komma med något som hjälper i dina brev.

4. Ett nyhetsbrev stärker ditt företags varumärke på längre sikt.

5. Det ger dig en chans att få finnas med i dina kunders vardag på ett positivt sätt.

Livet blir inte alltid som vi hade tänkt. ...

Mycket i livet kan kännas orättvist. Vi eller en nära anhörig kan drabbas av sjukdom. Vi kan bli utsatta för en oönskad separation, ofrivillig barnlöshet eller mista vår arbetsförmåga. Många av oss har drömmar som aldrig har uppfyllts. Livet kan vara väldigt tufft. Man kan känna sorg över att förlora sig själv och den tillvaro man har haft hittills. Framtiden blir plötsligt annorlunda än man hade sett framför sig.

Vi kallar det för livssorg.

Här är boken som hjälper dig upp igen❤️

Från boken:
☑️ Vilka är dina livssorger?
☑️ Hur reser man sig när livet tar en oväntad vändning?
☑️ Hur lever man med livssorgen och de förändringar som förlusten har medfört?
☑️ Hur arbetar man med att hantera vardagsgöromål och ser dem som bedrifter?
☑️ Konkreta handlingsplaner och verktyg att arbeta med själv för att kunna läka.
... Och mycket mer

Boken som blivit en storsäljare i Norge kommer nu för första gången på svenska.

Klicka här, provläs, läs vad andra tycker och få ett superbjudande.

Boken är skriven av Janette Røseth specialistpsykolog med inriktning på kliniskt arbete med barn och unga. Hon arbetar i dag som föredragshållare och har egen praktik.
Emmeline Krogh Werner är specialistpsykolog med inriktning på samhällspsykologi och allmän psykologi och arbetar i dag som kommunpsykolog och föredragshållare.



Fem saker du ska ha i brevet

1. Brevet bör ge dina kunder kontinuerlig information som gör dem klokare inom ett område (ditt) som de inte har tid att bevaka själva.

2. Erbjudanden om nya produkter relaterade till ditt brevs ämne är bra. Det hjälper dina prenumeranter att bli bättre på det de vill bli bra på. De prenumererar ju på brevet och är såklart intresserade av ämnet och av sånt som kan göra dem ännu bättre.

3. En personlig ton. Tänk inte att du SKRIVER ETT NYHETSBREV där du ska försöka visa hur smart du är. Tänk att du skriver brevet till din bästa kompis som behöver få veta en sak för att bli bättre.

4. Tänk så här på innehållet: Är det här så bra att det egentligen är värt pengar att få veta? Då är det bra.

5. En referens i slutet- kanske en textsnutt om vad du kan hjälpa till med mera: "Du vet väl att vi hjälper företag med...." så att kunderna får chansen att gå vidare.


Övertygad?

Google❤️ Dig - en bok för dig utan förkunskaper i att synas hos sökmotorerna

Här får du hemligheterna med att få Google att ranka din hemsida högre – en konkret bok som inte kräver några förkunskaper alls.

"Jag gjorde som du sa i boken: Stängde in mig på ett hotellrum i två dagar och gjorde en handlingsplan enligt boken. När jag kom tillbaka till jobbet tog jag kopior och sa: Det här ska vi göra. Vi ser redan resultatet. Tack!"
Bernt Johansson, Solna

Klicka här, provläs och se vad andra tycker och få ett superbjudande just nu i vår egen bokhandel.
(Länken leder till vår egen bokhandel där du får boken 100 kronor billigare än i bokhandeln).

Var har du hamnat? Läs allt om företaget bakom den här sidan här

Glöm inte att ha det roligt också ...😊


Andra läser om...

Dela det här:
Dela den här sidan på Facebook
Artikeln är skyddad med Google authorship

Våra mest sålda böcker

Våra mest lästa artiklar

Ego Förlag är ett dotterbolag till Bokförlaget Redaktionen
stefan@redaktionen.se