Den här webbplatsen använder cookies i vissa funktioner för att förbättra din upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Du kan läsa mer om cookies här.
I din kundvagn:
Kundvagnen är tom

Artiklar

Hur du får en nyhet att alltid vara aktuell


En nyhet om ditt företag i en tidning är gammal dagen efter men den kan jobba som marknadsföring för dig i åratal.


Här är fem tips:

1. Lägg en länk till artikeln på din egen sajt. Vi är alla upptagna och kan ha missat artikeln. Dessutom gör du den tillgänglig för andra journalister som ser att ditt företag är värt att rapportera om för andra. Du berättar förstås om det för kunder och andra intressenter också.

2. Ha med citat eller beställ särtryck av artiklar till ditt eget tryckta marknadsföringsmaterial. Det imponerar på dina nuvarande kunder och på kunder du vill ha.

Livet blir inte alltid som vi hade tänkt. ...

Mycket i livet kan kännas orättvist. Vi eller en nära anhörig kan drabbas av sjukdom. Vi kan bli utsatta för en oönskad separation, ofrivillig barnlöshet eller mista vår arbetsförmåga. Många av oss har drömmar som aldrig har uppfyllts. Livet kan vara väldigt tufft. Man kan känna sorg över att förlora sig själv och den tillvaro man har haft hittills. Framtiden blir plötsligt annorlunda än man hade sett framför sig.

Vi kallar det för livssorg.

Här är boken som hjälper dig upp igen❤️

Från boken:
☑️ Vilka är dina livssorger?
☑️ Hur reser man sig när livet tar en oväntad vändning?
☑️ Hur lever man med livssorgen och de förändringar som förlusten har medfört?
☑️ Hur arbetar man med att hantera vardagsgöromål och ser dem som bedrifter?
☑️ Konkreta handlingsplaner och verktyg att arbeta med själv för att kunna läka.
... Och mycket mer

Boken som blivit en storsäljare i Norge kommer nu för första gången på svenska.

Klicka här, provläs, läs vad andra tycker och få ett superbjudande.

Boken är skriven av Janette Røseth specialistpsykolog med inriktning på kliniskt arbete med barn och unga. Hon arbetar i dag som föredragshållare och har egen praktik.
Emmeline Krogh Werner är specialistpsykolog med inriktning på samhällspsykologi och allmän psykologi och arbetar i dag som kommunpsykolog och föredragshållare.


3. Restauranger är bra på att rama in pressklipp och tester där de är med. Varför gör så få andra det? Du kan ha en hel vägg på företaget med pressklipp som kunder och andra får se.
Köp dyra ramar för den värdefulla informationen.

4. Köp många exemplar av tidningen och använd som intresseväckare tillsammans med säljbrevet/varuprovet när du ska fånga en stor kund.

5. Visa hur glad du blivit över uppmärksamheten genom att berätta om det för kunderna och ge dem rabatt på något särskilt eller något extra på köpet för att "XX-tidningen skrev att...."

Vill du bli expert på PR snabbt?

Läs mer i PR-handboken

Andra läser om...

Dela det här:
Dela den här sidan på Facebook
Artikeln är skyddad med Google authorship

Våra mest sålda böcker

Våra mest lästa artiklar

Ego Förlag är ett dotterbolag till Bokförlaget Redaktionen
stefan@redaktionen.se