Den här webbplatsen använder cookies i vissa funktioner för att förbättra din upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Du kan läsa mer om cookies här.
I din kundvagn:
Kundvagnen är tom

Artiklar

Tips om att få kunderna att bestämma sig


Du sitter i ett kundmöte och fattar inte varför kunden aldrig bestämmer sig. Du har ju berättat allt! Du har ju nästan slagit knut på dig själv för att bevisa att du är rätt person - tycker du.

Ändå sitter hon där med ett nervöst leende och skruvar på sig.

Vi tar oss lite snabbt in i hjärnan på din kund och ser vad som händer där:

10 Saker som din kund är orolig över:

1. Jag undrar om de verkligen kan förklara saker så jag förstår dem framöver
2. Har de verkligen lyssnat på mig eller vill de bara blåsa på med en vanlig standardlösning
3. Undrar vilka de jobbat för tidigare och vad de tycker
4. Undrar om de har en utbildning som är relevant just för att hjälpa oss
5. Undrar om de är objektiva så att de inte tjänar extra på att driva oss åt något särskilt håll
6. Undrar vem som kommer att utföra själva jobbet. Är det den trevliga kvinnan vi träffade eller
är det någon vi inte mött än och hur kommer det att gå?
7. Undrar hur vi kommer att kunna följa processen under resans gång
8. Undrar vad det kommer att kosta till slut
9. Undrar vad som händer om jag inte är nöjd
10. Undrar om den tid de lovar att det ska ta - verkligen kommer att hålla

Nu är frågan – hur bra är du på att ta hand om den oron direkt på mötet? Hur du gör kan bli skillnaden mellan Ka-ching och bye bye!

Livet blir inte alltid som vi hade tänkt. ...

Mycket i livet kan kännas orättvist. Vi eller en nära anhörig kan drabbas av sjukdom. Vi kan bli utsatta för en oönskad separation, ofrivillig barnlöshet eller mista vår arbetsförmåga. Många av oss har drömmar som aldrig har uppfyllts. Livet kan vara väldigt tufft. Man kan känna sorg över att förlora sig själv och den tillvaro man har haft hittills. Framtiden blir plötsligt annorlunda än man hade sett framför sig.

Vi kallar det för livssorg.

Här är boken som hjälper dig upp igen❤️

Från boken:
☑️ Vilka är dina livssorger?
☑️ Hur reser man sig när livet tar en oväntad vändning?
☑️ Hur lever man med livssorgen och de förändringar som förlusten har medfört?
☑️ Hur arbetar man med att hantera vardagsgöromål och ser dem som bedrifter?
☑️ Konkreta handlingsplaner och verktyg att arbeta med själv för att kunna läka.
... Och mycket mer

Boken som blivit en storsäljare i Norge kommer nu för första gången på svenska.

Klicka här, provläs, läs vad andra tycker och få ett superbjudande.

Boken är skriven av Janette Røseth specialistpsykolog med inriktning på kliniskt arbete med barn och unga. Hon arbetar i dag som föredragshållare och har egen praktik.
Emmeline Krogh Werner är specialistpsykolog med inriktning på samhällspsykologi och allmän psykologi och arbetar i dag som kommunpsykolog och föredragshållare.


SUPERERBJUDANDE JUST NU!

Sveriges mest sålda handbok om att hitta nya kunder.❤️


Om du är intresserad av att få många fler kunder snabbare och enklare än vad du får idag - då kommer den här boken att bli din bästa vän.

"Med personlig penna och konkreta tips vill Stefan Ekberg hjälpa läsaren att skaffa nya kunder, utan att för den sakens skull glömma bort att ta hand om de gamla"
Svenska Dagbladet

"Författaren ger dig pengarna tillbaka om du inte blir nöjd. Bara det gör ju att man blir nyfiken på de 345 tipsen"
Tidningen Entreprenör

Klicka här, läs vad andra tycker och få ett superbjudande just nu.


Var har du hamnat? Läs allt om företaget bakom den här sidan här

Glöm inte att ha det roligt också ...😊

Andra läser om...

Dela det här:
Dela den här sidan på Facebook
Artikeln är skyddad med Google authorship

Våra mest sålda böcker

Våra mest lästa artiklar

Ego Förlag är ett dotterbolag till Bokförlaget Redaktionen
stefan@redaktionen.se